سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه های دریافت توپ در فوتبال

دریافت کردن

دانستن نحوه دریافت توپ با تمام قسمتهای مختلف بدن بسیار مهم است زیرا پاسها می توانند در ارتفاع ، جهت و سرعت مختلف باشند بنابراین شما باید بتوانید توپ را با استفاده از پاها ، زانوها و سینه کنترل کنید.

 

شما می خواهید با اولین لمس کنترل توپ را بدست آورید. بنابراین ، در اینجا چند نکته برای اجرای ساده ترین تکنیک دریافت ، "The Inside of The Foot Receive" آورده شده است.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

با بازیکن روبرو شوید و روی پای غیر دریافت کننده متعادل شوید.

پای دریافت کننده را کمی بلند کرده و از لگن بچرخانید تا قسمت داخلی پا با توپ زاویه 90 درجه داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که پای دریافت کننده آرام است بنابراین در هنگام رسیدن به سرعت توپ را جذب می کند.

همانطور که توپ به پا برخورد می کند ، داخل پا را به سمتی که می خواهید توپ هدایت شود ، هدف قرار دهید.

هدف این است که پس از اولین لمس ، توپ را تا حد ممکن به پای خود نزدیک کنید

دریافت تمرین

برای تمرین خانگی ، یک تور چند ریباند عالی است زیرا شما می توانید توپ را به تور منتقل کنید و آن را به جهات مختلف برگرداند. این به دلیل بازگشت توپ با سرعت و زاویه های مختلف ، وضعیت بازی را بسیار بهتر شبیه سازی می کند.

 

برای تمرین این تمرین ، به راحتی تور چند ریباند خود را تنظیم کرده و توپ را به مرکز تور منتقل کنید ، زیرا دور آن نکات بالا را به کار می بندد تا توپ را به دام بیندازید و قبل از پاس دادن دوباره کنترل را بدست آورید.

 

با تلاش برای بدست آوردن حداکثر تعداد تله و پاس در یک دقیقه می توانید آن را بیشتر سرگرم کنید. همچنین ، فاصله ها را از تور متناوب کنید تا کار را دشوارتر کنید.

 

تمرین کنید

اگر کودک این 3 مهارت اساسی (دریبل زدن ، پاس دادن و دریافت) را به طور مداوم تمرین کند ، به سرعت پیشرفت می کند و آماده پیوستن به هر بازی فوتبال در باشگاه ، مدرسه یا محله است.

 

اگر شما می خواهید مهارت و درک مهارت کودک را در مورد بازی تسریع کنید ، کمپ های ورزشی استرالیا برنامه های مربیگری 3 روزه عالی را ارائه می دهند که همه جوانب فوتبال را در یک محیط سرگرم کننده ، حمایت کننده و ایمن پوشش می دهد. امروز به اردوهای فوتبال ما بپیوندید و شروع کنید.