سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس فورهند چیست؟

در محوطه پیش و میانه ، بیشترین ضربه را می توان به طور یکسان در دو قسمت جلو و عقب انجام داد. اما در زمین عقب ، بازیکنان سعی می کنند که بیشترین ضربه را بر روی فورهندهای خود بزنند ، و اغلب ترجیح می دهند یک سر بالابر جلو (یک فورهند "در سمت عقب") بازی کنند تا یک سربار عقب. بازی سربار عقب دو ضرر اصلی دارد.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

ابتدا بازیکن باید به حریف خود پشت کند و دیدگاه خود را نسبت به آنها و دادگاه محدود کند. دوم ، سربارهای عقب را نمی توان با قدرت به اندازه بالابرها ضربه زد: عمل ضربه توسط مفصل شانه محدود می شود ، که این امر باعث می شود دامنه حرکتی بسیار بیشتری برای یک سر بالابر داشته باشید تا برای عقب. اکثر بازیکنان و مربیان روش شفاف عقب را دشوارترین سکته اساسی بازی می دانند ، زیرا برای جمع آوری نیروی کافی برای شاتلکک در کل طول زمین ، تکنیک دقیق مورد نیاز است. به همین دلیل ، شکست های عقب تمایل دارند ضعیف باشند.

موقعیت شاتل و پخش کننده

بازیکن سرویس فورهند را انجام می دهد

انتخاب ضربه بستگی به نزدیک بودن شاتل کلاک به شبکه ، بالاتر از ارتفاع خالص بودن و محل قرارگیری حریف بستگی دارد: بازیکنان اگر بتوانند به شاتلک بسیار بالاتر از ارتفاع خالص برسند ، گزینه های حمله بهتری دارند ، مخصوصاً اگر همچنین نزدیک به شبکه است. در محوطه پیش فروش ، یک شاتل بلند با یک ضربه خالص روبرو می شود ، آن را به شدت به سمت پایین می کوبد و تلاش می کند فوراً در رالی پیروز شود. به همین دلیل بهتر است در این شرایط شاتل را فقط از روی شبکه بیاندازید.