سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین گروه علمی ورزشی؟

کمیته آموزش حرفه ای NATA (PEC) اولین گروهی بود که تصویب برنامه های آموزشی آموزش ورزشی را تأیید کرد. در مرحله بعدی ، به کمیته آموزش و اعتباربخشی بهداشت متفقین انجمن پزشکی آمریکا (CAHEA) در سال 1993 مسئولیت توسعه الزامات آموزشی برای تحصیلات ابتدایی داده شد. یک سال بعد CAHEA با کمیسیون اعتباربخشی برنامه های آموزش بهداشت متفقین (CAAHEP) جایگزین شد ، که نظارت بر مراحل اعتباربخشی را بر عهده گرفت.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

در سال 2003 کمیته بررسی مشترک آموزش ورزشی از CAAHEP مستقل شد و به یک آژانس معتبر معتبر تبدیل شد. سه سال بعد JRC-AT رسماً به کمیته تأیید آموزش آموزش ورزش تبدیل شد ، برنامه هایی که امروز برنامه های ورزشی را معتبر می دانند.

پس از به رسمیت شناختن انجمن پزشکی آمریکا (AMA) به عنوان یک حرفه مراقبت های بهداشتی متحد در سال 1990 ، آموزش ورزش برای گسترش صلاحیت ها و برنامه های درسی خود ادامه داد. به طور سنتی ، دو مسیر جداگانه برای واجد شرایط بودن در آزمون اعتباربخشی وجود داشت: یک مدل کارآموزی مشابه پرستاری و سایر مشاغل از نوع بورسیه یا تکمیل الزامات یک برنامه آموزش ورزشی کارشناسی. [9] در سال 2001 ، مدل کارآموزی متوقف شد. از سال 2001 ، تنها افرادی که برنامه حرفه ای معتبر کمیسیون اعتبار سنجی آموزش ورزش (CAATE) را به پایان رسانده اند ، مجاز به آزمون هیئت مدیره گواهینامه هستند.