سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باشگاه گلف Jun?n ، در Jun?n ، آرژانتین

قالب های اصلی جفت

Foursomes (که به آن Alternate Shot نیز گفته می شود): در قانون 22 تعریف شده است ، این بازی به صورت جفت انجام می شود که در آن هر تیم فقط یک توپ دارد و بازیکنان جایگزین آن را بازی می کنند. به عنوان مثال ، اگر بازیکنان "A" و "B" یک تیم تشکیل دهند ، "A" از سوراخ اول دور می زند ، "B" شات دوم ، "A" سوم و غیره را تا پایان سوراخ بازی می کند. در سوراخ دوم ، "B" از بین می رود (بدون در نظر گرفتن اینکه کی آخرین ضربه را روی سوراخ اول بازی کرده باشد) ، سپس "A" ضربه دوم را بازی می کند و غیره. چهار ضلعی را می توان به عنوان بازی تطبیقی ??یا سکته مغزی بازی کرد. 

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

Greensomes (همچنین به عنوان Scotch Foursomes شناخته می شود): شات جایگزین اصلاح شده نیز نامیده می شود ، این به صورت جفت بازی می شود. هر دو بازیکن مسخره می کنند و سپس بهترین ضربه را انتخاب می کنند. بازیکنی که بهترین شوت اول را نزده شوت دوم را بازی می کند. سپس نمایش به صورت چهارگانه متناوب می شود. یک نوع رنگ سبز گاهی اوقات بازی می شود که تیم حریف انتخاب می کند که کدام یک از توپ های توپ حریف خود را استفاده کند.

چهار توپ: در قوانین 23 تعریف شده است ، این نیز به صورت جفت بازی می شود ، اما هر کدام توپ خود را بازی می کنند و برای هر تیم ، امتیاز کمتری در هر سوراخ حساب می شود. چهار توپ را می توان به عنوان بازی مسابقه ای یا بازی سکته مغزی بازی کرد.