سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالب های تیمی برای بازی گلف

قالب های تیمی

تقلا: همچنین به عنوان آمبروز یا بهترین شات شناخته می شود. هر بازیکن در یک تیم از هر سوراخ عبور می کند و بازیکنان تصمیم می گیرند کدام ضربه بهترین باشد. سپس هر بازیکن دومین ضربه خود را از جایی که بهترین ضربه در آن قرار گرفته است شلیک می کند (و دیگر به سوراخ نزدیکتر نیست) ، و این روش تا پایان سوراخ تکرار می شود. این سیستم در مسابقات غیر رسمی مانند امور خیریه بسیار رایج است ، زیرا سرعت بازی را افزایش می دهد (به دلیل کاهش تعداد عکس های گرفته شده از دروغ بد) ، به تیم ها در اندازه های مختلف اجازه می دهد و به بازیکنان با سطح مهارت بسیار متفاوت اجازه می دهد بدون تأثیر عمیق در آن شرکت کنند. امتیاز تیم.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

بهترین توپ: مانند چهار توپ ، هر بازیکن به طور معمول سوراخ بازی می کند ، اما کمترین امتیاز از بین بازیکنان تیم ، امتیاز تیم برای سوراخ است. [45] تغییرات زیادی در این قالب وجود دارد که تعداد مختلفی از امتیازات را در هر سوراخ محاسبه می کند.

سیستم های معلولیت

معلولیت اندازه گیری عددی توانایی گلزنی بالقوه یک گلف در 18 سوراخ است. این مورد استفاده می شود تا بازیکنانی که توانایی های بسیار متفاوتی دارند بتوانند در برابر یکدیگر رقابت کنند. بازیکنان بهتری بازیکنانی هستند که کمترین نقص را داشته باشند و از کسی که دارای معلولیت 0 یا کمتر باشد غالباً به عنوان گلف باز خراش یاد می شود. سیستم های معلولیت در سراسر دنیا متفاوت است و از روش های مختلفی برای ارزیابی دوره ها و محاسبه معلولیت ها استفاده می کنند. به منظور رفع مشکلات ترجمه بین این سیستم ها ، USGA و R&A ، با همکاری مقامات مختلف معلول موجود ، سیستم جدید معلولیت جهانی را ابداع کردند که قرار است از سال 2020 به صورت جهانی معرفی شود.