سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکتیک های خفاش و شروع کار

چندین تاکتیک تهاجمی اساسی با یک دونده در پایگاه اول وارد عمل می شود ، از جمله انتخاب اساسی در مورد اقدام به سرقت پایگاه دوم. ضربه و اجرا گاهی اوقات به کار می رود ، با یک ضربه زننده ماهرانه ، دونده با زمین بلند می شود ، پایه کوتاه یا پایه دوم را به پایه دوم می کشد ، و یک خلأ در زمین زیرین ایجاد می کند تا خمیر توپ را سوراخ کند.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

با قربانی کردن ، خمیر تمرکز خود را روی ایجاد تماس نرم با توپ قرار می دهد ، به طوری که با فاصله اندکی به داخل زمین می چرخد ??، و به دونده اجازه می دهد تا در ابتدا به بیرون پرتاب شود. یک خمیر ، به خصوص کسی که سریع دونده است ، ممکن است برای یک ضربه تلاش کند. مبلغ فداکاری که با یک دونده در پایگاه سوم کار می کند ، و هدف آن آوردن آن دونده به خانه است ، به عنوان یک بازی فشرده شناخته می شود.

با یک دونده در سومین و کمتر از دو خروجی ، ممکن است یک خمیر متمرکز بر روی ضربه زدن به یک توپ مگس باشد ، حتی اگر آن را گیر بیاندازید ، به اندازه کافی عمیق خواهد بود که به دونده اجازه می دهد تا برچسب گذاری کند و امتیاز کسب کند - یک خمیر موفق ، در این مورد ، برای پرواز فداکاری اعتبار می گیرد.

به منظور افزایش احتمال پیشرفت یک خمیر به پایگاه اول از طریق پیاده روی ، مدیر گاهی اوقات به یک خمیر که در شمارش جلوتر است (یعنی توپهای بیشتری نسبت به ضربات) دارد ، نشان می دهد تا زمین بعدی را بگیرد یا نوسان ندهد. . پاداش احتمالی خمیر برای رسیدن به پایگاه (از طریق پیاده روی) در صورت ضربه زدن به زمین بعدی ، از ضرر آن بیشتر است.