سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر سلطه بردن و تغییر قوانین بیس بال

نمودار نشان می دهد ، بر اساس سال ، متوسط ??تعداد اجرا در هر بازی MLB

در اواخر دهه 1960 تعادل بین فشار دادن و ضربه زدن به نفع پارچ ها تغییر یافت. در سال 1968 - بعداً ملقب به "سال پارچ"

- کارل یاسترزمسکی بازیکن بوستون رد ساکس با میانگین فقط 301/0 ، عنوان کمربند قهرمانی لیگ آمریکا را کسب کرد ، کمترین میزان در تاریخ لیگ برتر بیس بال. پارتی دیترویت تایگر ، دنی مک لاین در 31 بازی پیروز شد ، و این تنها کوزه ای است که در 30 بازی در یک فصل از Dizzy Dean در سال 1934 پیروز شده است. باب گیبسون ، پارچ شروع کننده سنت لوئیس کاردینالز با اجازه دادن به ERA فقط 1.12 به یک امتیاز قابل توجه دست یافت.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

به دنبال این نمایش های پیچیده ، در دسامبر 1968 کمیته قوانین بازی MLB به کاهش منطقه ضربه از زانوها تا شانه ها تا بالای زانوها تا زیر بغل و پایین آوردن توده پارچ از 15 به 10 اینچ ، با شروع فصل 1969 ، رای داد. در سال 1973 ، لیگ آمریکا که از حضور بسیار کمتری نسبت به لیگ ملی رنج می برد ، با شروع قانون تعیین شده هیتر (DH) درصدد افزایش امتیازات حتی بیشتر بود.

استادیوم های جدید و سطوح مصنوعی

در طول دهه 1960 و 1970 ، با گسترش بیس بال ، فوتبال NFL از محبوبیت بیشتری برخوردار بود و ساخت ورزشگاه های چند منظوره به جای زمین های بیس بال یک منظوره ، برای بسیاری از این شهرها مقرون به صرفه بود. به دلیل مسائل اقتصادی و اقتصادی ، بسیاری از این امکانات دارای سطوح بازی ساخته شده از چمن مصنوعی و همچنین طرح های بیضی شکل استادیوم های طراحی شده برای بازی بیس بال و فوتبال بودند.