سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین بازی پینت بال

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

پس از اصابت گلوله ، میدان بازی را ترک کنید. وقتی یک پینت بال به یک بازیکن برخورد می کند و منفجر می شود ، آنها بیرون هستند و باید زمین بازی را ترک کنند. بازیکنان باید دست خود را بالا ببرند تا پس از یک بار ضربه ، از چند بار شلیک جلوگیری کنند. اگر یک پینت بال بدون اینکه رنگی روی بازیکن بگذارد خاموش شود ، ادامه کار آزاد است.

این تا حدودی به پخش بستگی دارد که بازدیدها را خود گزارش کند. اگر همه طبق قوانین بازی کنند بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود. اگر تیر بخورید ، بیرون هستید.


به درستی هدف گذاری کنید. توپ های رنگی سنگین و بسیار کندتر از گلوله های معمولی هستند ، بنابراین می توانند در فاصله نسبتاً کمی از ارتفاع کم شوند. هنگام شلیک ، باید این را حساب کنید. کمی بالاتر از آنچه که به سمت آن شلیک می کنید ، و جلوتر از اهدافی که در حال حرکت هستند ، هدف بگیرید.

مکان مناسبی برای هدف قرار گرفتن در حدود ارتفاع گردن است ، زیرا می توانید اطمینان حاصل کنید که یک کشتار منصفانه وجود دارد و قطره پینت بال نباید زیاد باشد.
اگر بازیکنی در حال حرکت است ، مطمئن شوید که جلوتر از آنها جایی را که قرار است قرار بگیرد ، هدف قرار دهید تا به پینت بال برسد. همچنین ، تصور کنید گردن آنها بسیار گسترده تر باشد ، به اندازه عرض سینه آنها ، زیرا در اینجا واقعاً پینت بال برخورد خواهد کرد.
سر و صورت کسی را نشانه نگیرید. گذشته از خطرناک و غیر ورزشی بودن ، این بازدیدها معمولاً به حساب نمی آیند.
بعضی از بازیکنان دوست دارند زیاد شوت بزنند ، اما پینت بال ها سریعتر از آنچه فکر می کنید تمام می شوند. و آنها رایگان نیستند. سعی کنید عکس های هوشمندانه بگیرید ، به جای اینکه در تمام زمینه ها رنگ بپاشید.