سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بانک های اطلاعاتی برای رشته شطرنج

بانک های اطلاعاتی شطرنج

پایگاه های داده شطرنج در واقع بازی نمی کنند. آنها می توانند به تاریخ ثبت شده شطرنج استاد دسترسی پیدا کنند. دو م areلفه وجود دارد. اول ، این نرم افزار وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا مواد پایگاه داده را جستجو و سازماندهی کنید. سپس پایگاه داده واقعی وجود دارد ، به طور معمول یک تا چهار میلیون بازی.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

در عمل ، از پایگاه داده برای دو منظور استفاده می شود. اول ، برای اینکه یک بازیکن توانایی خود را در افتتاحیه های خاص آموزش دهد. دوم ، به جستجوی مخالفان خاص بپردازید تا ببینید چه چیزی بازی می کنند و قبل از این در برابر آنها آماده شوید.

وجود پایگاه های داده شطرنج یکی از دلایلی است که بازیکنان جوان می توانند در سنین پایین به تسلط برسند.

ChessBase بزرگترین پایگاه داده است و به طور گسترده توسط استادان استفاده می شود. اگرچه می توان از آن بصورت آنلاین استفاده کرد ، اکثر کاربران نرم افزار و داده ها را بر روی رایانه خود بارگیری می کنند. اگر آن رایانه به طور لپ تاپ باشد ، ممکن است آنها لپ تاپ را به مسابقات برسانند تا به شما کمک کنند تا برای بازی ها آماده شوید. بازیکنان ممکن است در طول بازی از رایانه یا کمک دیگری استفاده نکنند ، اما آماده سازی زیادی در پشت صحنه انجام می شود. ChessBase باید خریداری شود و ارزان نیست.

جدید در شطرنج

این یک مجله هلندی برای بازیکنان پیشرفته است که به عنوان بخشی از خدمات خود یک پایگاه داده آنلاین به نام NicBase را اداره می کند. NicBase رایگان است و بیش از یک میلیون بازی دارد.

بازی های شطرنج

Chessgames.com یک پایگاه داده آنلاین از بازی ها را اجرا می کند. این قسمت تا حدی رایگان است اما نیاز به ثبت نام دارد. دسترسی کامل به تمام امکانات آن با یک اشتراک کاملاً متوسط ??انجام می شود. بیش از نیم میلیون بازی در پایگاه داده خود دارد.