سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجوز های صادره برای قایقرانی

بسته به کشور ، قایقرانی در آبهای ساحلی و آبهای داخلی ممکن است به مجوز نیاز داشته باشد. معمولاً قایق تجاری در آبهای ساحلی تقریباً همیشه به مجوز احتیاج دارد ، در حالی که قایق تفریحی در آبهای ساحلی فقط در صورت عبور از اندازه قایق خاصی (مثلاً طول 20 متر) یا در هنگام هدایت کشتی های مسافربری ، کشتی ها یا کشتی های یدک کش ، به مجوز احتیاج دارد.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

قایق سواری در آبهای بین المللی به دلیل عدم وجود هیچگونه قانون و محدودیتی در این زمینه به هیچ مجوزی نیاز ندارد. برخی از کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای اروپا گواهی صلاحیت بین المللی را صادر می کنند. مجوز و اعتبارنامه بین المللی قایقرانی (SLC) یک مجوز قایقرانی تفریحی است که برای همه شرکت های اجاره قایق بادبانی در سراسر جهان از جمله اروپا و سیشل معتبر است.

اصطلاح قایق ورزشی برای اولین بار در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 برای توصیف قایقران تریلی که برای کارایی بالا با هزینه محل اقامت و بالاست بهینه شده بودند ، ظاهر شد. تعریف اصطلاح "قایق ورزشی" در حال تحول است.

در مورد تعریف اصطلاحی وجود ندارد.

این ناطق معمولاً دارای مناطق بادبانی بزرگ با طول معین (به ویژه در زیر بادبان های بادی) ، ساخت سبک و تکیه سنگین بر وزن خدمه برای تعادل نیروهای خارش هستند. آنها معمولاً از نوع بالابرهای برقی (برای قابلیت ترمیم پذیری آسان) از یک طراحی مدرن باله و لامپ و طرح های بدنه برنامه ریزی استفاده می کنند. اکثر قایق های ورزشی در مقایسه با اسکیف ها از خود بر حق برخوردار هستند.

همانطور که فلسفه های طراحی مشابه به کلاس های بزرگتر گسترش می یابد ، طول اکثر قایق های ورزشی بین 5.5 تا 8 متر (18"-26 ") در نظر گرفته شده است. قایق هایی با طراحی مشابه اما در ابعاد بزرگتر به عنوان قایق های تفریحی ورزشی شناخته می شوند و عموماً در محدوده اندازه 9 تا 12 متر هستند.