سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوگا در اوایل مسیحیت

در سال 1989 و 2003 ، واتیکان دو سند صادر کرد: جنبه های مراقبه مسیحی و "تأمل مسیحیان در مورد عصر جدید" که بیشتر منتقد اعمال شرقی و عصر جدید بودند. سند 2003 به عنوان یک کتاب راهنمای 90 صفحه ای با جزئیات موقعیت واتیکان منتشر شد. واتیکان هشدار داد که تمرکز بر جنبه های جسمی مراقبه "می تواند به یک فرقه از بدن تبدیل شود" و معادل سازی حالات بدنی با عرفان "همچنین می تواند منجر به آشفتگی روانی و گاهی اوقات به انحرافات اخلاقی منجر شود."

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

چنین چیزی با اوایل مسیحیت مقایسه شده است ، زمانی که کلیسا با اعتقاد عرفان ها مبنی بر نجات نه از طریق ایمان بلکه از طریق یک دانش درونی عرفانی مخالفت می کرد. در این نامه همچنین آمده است: "می توان فهمید که آیا و چگونه [نماز] با استفاده از روش های مدیتیشن که در سایر ادیان و فرهنگ ها توسعه یافته است ، غنی می شود ، اما این ایده را حفظ می کند که" باید بین ماهیت [سایر رویکردها] به نماز و مسیحیان تناسب داشته باشد. عقاید درباره واقعیت غایی. برخی [کدام؟] سازمانهای بنیادگرای مسیحی یوگا را با پیشینه مذهبی خود ناسازگار می دانند ، زیرا آن را بخشی از جنبش عصر جدید مغایر با مسیحیت می دانند.

دیدگاه دیگر معتقد است که مراقبه مسیحی می تواند منجر به تکثر دینی شود. این توسط یک انجمن بین مذهبی مسیحیان برگزار می شود. "این آیین به طور همزمان به عنوان لنگرگاه فعالیت های فرقه ای را حفظ و تقویت و ترویج می کند و می تواند از مرزهای نهادی عبور کند. در اوایل قرن یازدهم ، دانشمند ایرانی ال بیرونی به هند سفر کرد ، 16 سال با هندوها زندگی کرد و با کمک آنها چندین اثر قابل توجه سانسکریت را به زبان های عربی و فارسی ترجمه کرد. یکی از اینها Yogasutras پاتانجالی بود