سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوگا به عنوان درمان

در یک زمینه سکولار ، روزنامه نگاران Nell Frizzell و Reni Eddo-Lodge (در گاردین) بحث کرده اند که آیا کلاس های یوگای غربی "تصاحب فرهنگی" است؟ از نظر فریزل ، یوگا به موجودی جدید تبدیل شده است ، که فاصله زیادی با یوگا سوترا از پاتانجالی دارد و در حالی که برخی از تمرین کنندگان از نظر فرهنگی بی حساسیت هستند ، دیگران با احترام بیشتری با آن رفتار می کنند.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

Eddo-Lodge موافقت می کند که یوگای غربی از Patanjali فاصله دارد ، اما معتقد است که این تغییرات قابل لغو نیست ، خواه مردم از آن استفاده کنند "به عنوان ابزاری مقدس تر از تو ، به عنوان یک تاکتیک برای متعادل کردن مصرف بیش از حد مواد مخدر ، یا مانند آن استفاده شود منشأ آن معنویت ناشی از آن است ". با این حال جین استدلال می کند که اتهامات تصاحب "از" شرق "به" غرب "این واقعیت را که یوگا در یک روند چند ملیتی مشترک متحول می شود ، در نظر نمی گیرد. این چیزی نیست که از یک مکان توسط دیگری سرقت شود.

وزیر هند و توسعه کودک ، مانکا گاندی ، در حال پیوستن به یک برنامه یوگا برای زنان باردار در سال 2018. او در Dandasana نشسته است ، ژست کارکنان است. یوگا به عنوان ورزش با ادعاهایی درباره فواید سلامتی در جهان غربی رواج یافته است. تاریخچه چنین ادعاهایی توسط ویلیام جی برود در کتاب 2012 علم یوگا بررسی شد. وی اظهار داشت که ادعا های یوگا علمی بودن به عنوان موضع گیری ملی گرایانه هندو آغاز شده است. از جمله اولیان کووالایاناندا بود که تلاش کرد در آزمایشگاه هدف خود در کایولیاداما نشان دهد که Sarvangasana (باید آنها را بفهمد) به طور خاص غدد درون ریز (اعضایی که هورمون ترشح می کند). وی هیچ مدرکی برای اثبات چنین ادعایی ، برای این یا هر آسانای دیگر پیدا نکرد.

تأثیر یوگا به عنوان ورزش بر سلامت جسمی و روانی موضوع مطالعات سیستماتیک (ارزیابی تحقیقات اولیه) بوده است ، اگرچه گزارش سال 2014 نشان داد که ، با وجود تمرین رایج و فواید احتمالی سلامتی ، "بسیار کم مطالعه" باقی مانده است. یک بررسی سیستماتیک از شش مطالعه نشان داد که یوگای آیانگار حداقل در کوتاه مدت هم برای گردن درد و هم برای کمردرد مثر است. بررسی شش مطالعه فوایدی را برای افسردگی در بر داشت ، اما متذکر شد که روشهای مطالعه محدودیتهایی را ایجاد می کند ، در حالی که در یک دستورالعمل بالینی از انجمن سرطان آمریکا گفته شده است که یوگا می تواند اضطراب و استرس را در افراد مبتلا به سرطان کاهش دهد. یک بررسی سیستماتیک در سال 2015 خواستار دقت بیشتر در آزمایشات بالینی تأثیر یوگا بر خلق و خو و اندازه گیری استرس شد.