سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنوع اجتماعی و فرهنگی

"پیاده روی شمال اروپا" ترکیبی از قطب ها و پیاده روی در هلسینکی ، فنلاند ، 2008

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

به نظر می رسد ورزش در هر کشوری متفاوت باشد ، انگیزه های ورزش نیز متفاوت است. در برخی از کشورها ، مردم در وهله اول در داخل خانه ورزش می کنند ، در حالی که در برخی دیگر ، مردم در خارج از خانه ورزش می کنند. افراد ممکن است برای لذت شخصی ، سلامتی و رفاه ، تعاملات اجتماعی ، رقابت یا آموزش و غیره ورزش کنند. این اختلافات را می توان به دلایل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی و گرایش های اجتماعی نسبت داد.

به عنوان مثال ، در کلمبیا ، شهروندان برای محیط های بیرونی کشور خود ارزش قائلند و آن را جشن می گیرند. در بسیاری از موارد ، آنها از فعالیت در فضای باز به عنوان اجتماعات اجتماعی برای لذت بردن از طبیعت و اجتماعات خود استفاده می کنند. در بوگوتا ، کلمبیا ، یک جاده 70 مایلی معروف به Ciclovía هر روز یکشنبه برای دوچرخه سواران ، دونده ها ، صفحات رولر ، اسکیت بورد و سایر ورزشکاران مسدود می شود تا از محیط اطراف خود لذت ببرند.

به طور مشابه کلمبیا ، شهروندان کامبوج تمایل به ورزش اجتماعی در خارج از کشور دارند. در این کشور سالن های ورزشی عمومی بسیار محبوب شده اند. مردم نه تنها برای استفاده از امکانات عمومی ، بلکه همچنین برای سازماندهی جلسات ایروبیک و رقص ، که برای عموم آزاد است ، در این سالن های ورزشی بیرونی جمع می شوند.

سوئد همچنین توسعه ورزشگاه های فضای باز را با نام utegym آغاز کرده است. این سالن های ورزشی برای عموم رایگان است و اغلب در محیط های زیبا و زیبا قرار می گیرند. مردم برای سالم ماندن و لذت بردن از دنیای طبیعی اطراف خود در رودخانه ها شنا می کنند ، از قایق استفاده می کنند و از میان جنگل ها می دوند. این امر به دلیل موقعیت جغرافیایی به ویژه در سوئد بسیار خوب عمل می کند