سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوایز ورزشی

پیش از تاریخ

در طول قرن نوزدهم ، اشیا numerous متعددی از هنر ماقبل تاریخ در فرانسه (در لاسو) ، آفریقا و استرالیا کشف شد ، که نشان می دهد چگونه در دوران ماقبل تاریخ ، مراسم آیینی انجام می شود که در آن فعالیت بدنی دخیل است. برای شرکت کنندگان برخی از این اکتشافات حداقل 30 هزار سال قدمت دارند.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

جوایز ورزشی

جوایز ورزشی اهدا شده به برندگان مسابقات ورزشی عبارتند از:

مدال های المپیک ، مسابقات قهرمانی جهان ، قاره ، کشورها و سایر مسابقات. معمولاً ، شرکت کننده ای که مقام اول را کسب می کند ، مدال «طلا» را دریافت می کند ، نفر دوم - «نقره» ، سوم - «برنز».

سوابق جهانی ، قاره ای ، ملی و غیره.

دیپل ، نشان و غیره

مبالغی از پول یا جوایز دیگر در نوع (مثلاً اتومبیل)

ورزش

از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد

برای جستجو به ناوبری بروید

برای سایر کاربردها ، به ورزش (ابهام زدایی) مراجعه کنید.

ورزش در کودکی. فوتبال انجمن ، که در بالا نشان داده شده است ، یک ورزش تیمی است که همچنین فرصت هایی برای پرورش آمادگی جسمانی و مهارت های تعامل اجتماعی فراهم می کند.

ورزش شامل همه انواع فعالیتهای بدنی یا بازیهای رقابتی است که از طریق مشارکت گاه به گاه یا سازمان یافته ، حداقل تا حدی با هدف استفاده ، حفظ یا بهبود توانایی و مهارتهای جسمی در حین لذت بردن از شرکت کنندگان و در بعضی موارد ، سرگرمی تماشاگران است. ورزش می تواند نتایج مثبتی برای سلامت جسمی فرد به همراه داشته باشد. صدها ورزش وجود دارد ، از آنهایی که بین شرکت کنندگان تنها هستند ، تا کسانی که صدها شرکت کننده همزمان دارند ، یا به صورت تیمی یا به صورت انفرادی. در برخی ورزش ها مانند مسابقات ، بسیاری از شرکت کنندگان ممکن است به طور همزمان یا متوالی با یک برنده رقابت کنند