سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال تحصیلی

معمولاً مدارس ایستگاه های رادیویی یا کانال های تلویزیونی خاص خود را ندارند. بنابراین ، دانشگاههای بزرگتر اغلب دارای یک ایستگاه رادیویی محلی تحت مدیریت دانشجویان هستند.

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

اگرچه در اکثر مدارس و دانشگاههای دولتی آلمان کلاسهای مجهز به کامپیوتر برای هر دانش آموز وجود ندارد ، اما مدارس معمولاً حداقل یک یا دو اتاق کامپیوتر دارند و اکثر دانشگاهها تعداد محدودی اتاق با رایانه در هر میز را ارائه می دهند. رایانه های مدارس دولتی معمولاً توسط همان پیمانکار انحصاری در کل شهر نگهداری می شوند و به آرامی به روز می شوند. دسترسی به اینترنت اغلب توسط شرکتهای تلفنی بصورت رایگان انجام می شود. به خصوص در مدارس مهارت های رایانه ای معلمان اغلب بسیار کم است.

در پایان تحصیل ، دانش آموزان معمولاً تحت یک آزمایش کتبی و شفاهی (Abitur در Gymnasien یا Abschlussprüfung در Realschulen و Hauptschulen) قرار می گیرند. دانش آموزانی که بعد از کلاس 9 از سالن ورزشی خارج می شوند ، آزمون Hauptschule را می گذرانند و پس از کلاس 10 کلاس Mittlere Reife (امتحان ترک Realschule ، که همچنین Mittlerer Schulanschluss نیز نامیده می شود) را دارند.

پس از کلاس دهم ، دانش آموزان در صورت تمایل به ادامه تحصیل ، ممکن است حداقل برای یک سال تحصیلات خود را ترک کنند. دانش آموزان Realschule و Hauptschule که Abschlussprüfung خود را گذرانده اند ممکن است تصمیم به ادامه تحصیل در یک سالن بدن سازی بگیرند ، اما گاهی اوقات لازم است دوره های اضافی را برای پیشرفت در این دوره بگذرانند.

مجازات بدنی در سال 1949 در آلمان شرقی و در 1973 در آلمان غربی ممنوع شد.

کلاس چهارم (یا بسته به ایالت ششم) اغلب برای دانش آموزان با عملکرد پایین و خانواده های آنها کاملاً استرس زا است. بسیاری از افراد هنگام تلاش برای بدست آوردن جایگاه در سالن ورزشی ، یا حداقل هنگام تلاش برای جلوگیری از قرارگیری در هاوپتشوله ، فشار فوق العاده ای را احساس می کنند. آلمان در مقایسه با سایر کشورهای غربی در تفکیک اولیه دانشجویان بر اساس پیشرفت تحصیلی منحصر به فرد است.

سال تحصیلی

سال تحصیلی پس از تعطیلات تابستانی (متفاوت از ایالتی به ایالت دیگر ، معمولاً پایان / اواسط ماه اوت) آغاز می شود و به دو ترم تقسیم می شود. به طور معمول 12 هفته تعطیلات علاوه بر تعطیلات رسمی وجود دارد. تاریخ های دقیق بین ایالت ها متفاوت است ، اما به طور کلی شش هفته تابستان و دو هفته تعطیلات کریسمس وجود دارد. سایر دوره های تعطیلات در بهار (در طی دوره حدود یکشنبه عید پاک) و پاییز (در هنگام برداشت قبلی ، که در آن کشاورزان برای کار در مزرعه به فرزندان خود نیاز داشتند) اتفاق می افتد. مدارس همچنین می توانند برای هر ترم دو یا سه روز تعطیل ویژه تعیین کنند.

 

جدول زمانی

 

این بخش به هیچ منبعی استناد نمی کند. لطفاً با افزودن نقل قول ها به منابع معتبر به بهبود این بخش کمک کنید. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. (مارس 2019) (با نحوه و زمان حذف این پیام الگو آشنا شوید)

دانش آموزان هر هفته حدود 30-40 دوره 45 دقیقه ای دارند (بسته به سال و ایالت دارد) ، اما به ویژه مدارس متوسطه امروز به 90 دقیقه درس (Block) روی می آورند که به عنوان دو درس "سنتی" محسوب می شود. برای مدیریت کلاسهایی که در هفته سه یا پنج درس آموزش داده می شود ، دو روش مشترک وجود دارد. در بعضی از مدارس که 90 دقیقه دوره تدریس می کنند ، هر روز یک درس 45 دقیقه ای وجود دارد که بیشتر بین دو بلوک اول است. در سایر مدارس ، این موضوعات به صورت هفتگی یا دوره ای تدریس می شوند. حدود 12 درس اجباری وجود دارد: حداکثر سه زبان خارجی (اولین مورد اغلب در مدرسه ابتدایی خوانده می شود ، دوم در کلاس 6 یا 7 شروع می شود ، دیگری در کلاس های 7 و 11) ، فیزیک ، زیست شناسی ، شیمی ، مطالعات مدنی / اجتماعی / سیاسی ، تاریخ ، جغرافیا (بین کلاس 5 و 7 شروع می شود) ، ریاضیات ، موسیقی ، هنرهای تجسمی ، آلمانی ، PE و آموزش دینی / اخلاق (که باید از مدرسه ابتدایی گرفته شود). دامنه فعالیت های بعد از ظهر از مدرسه به مدرسه متفاوت است ، با این حال ، بیشتر مدارس آلمان کر یا ارکستر ، گاهی اوقات ورزش ، تئاتر یا زبان ارائه می دهند. بسیاری از اینها به عنوان AG نیمه مکتبی (Arbeitsgemeinschaften - به معنای واقعی کلمه "گروه های کاری") ارائه می شوند ، که ذکر شده اند ، اما در گزارش دانشجویان به طور رسمی درجه بندی نمی شوند. سایر فعالیتهای فوق برنامه معمول به عنوان باشگاههای خصوصی برگزار می شود که در آلمان بسیار محبوب هستند.