سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشارکت معلول

ورزش جوانان فرصت های تفریحی ، اجتماعی ، ایجاد روابط همسالان ، آمادگی جسمانی و بورسیه های ورزشی را به کودکان ارائه می دهد. فعالان آموزش و جنگ با مواد مخدر ورزش جوانان را به عنوان وسیله ای برای افزایش مشارکت آموزشی و مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر تشویق می کنند. طبق مرکز تحقیقات و سیاست های آسیب در بیمارستان کودکان در سراسر کشور ، بزرگترین خطر برای ورزش جوانان مرگ یا آسیب جدی از جمله ضربه مغزی است. این خطرات ناشی از دویدن ، بسکتبال ، فوتبال در انجمن ، والیبال ، گریدیرون ، ژیمناستیک و هاکی روی یخ است. [23] ورزش جوانان در ایالات متحده یک صنعت 15 میلیارد دلاری است که شامل تجهیزات تا مربیگری خصوصی است. [24]

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

مشارکت معلول

 

یک دونده در مسابقات بین المللی ماراتن پاریس (ماراتن پاریس) در سال 2014 یک ضربه دوستانه به شانه خود به یک مسابقه دهنده ویلچر می زند.

همچنین نگاه کنید به: ورزشهای معلول

ورزش معلول همچنین ورزش تطبیقی ??یا ورزش پارازور ، ورزشی است که توسط افراد دارای معلولیت انجام می شود ، از جمله ناتوانی های جسمی و ذهنی. از آنجا که بسیاری از این ورزشها بر اساس ورزشهای موجود است که برای تأمین نیازهای افراد معلول اصلاح شده است ، گاهی از آنها به عنوان ورزشهای سازگار یاد می شود. با این حال ، همه ورزش های معلول سازگار نیستند. چندین ورزش که به طور خاص برای افراد معلول ایجاد شده است ، هیچ ارزشی در ورزشهای جسمی ندارند.

 

درگیری تماشاگران

 

تماشاگران در بازی های غیررسمی المپیک 1906

مقاله اصلی: ورزش تماشاگران

عنصر مسابقه ای ورزش ، همراه با جذابیت زیبایی شناختی برخی از ورزش ها ، باعث محبوبیت افرادی می شود که برای تماشای ورزش بازی می کنند. این امر منجر به پدیده خاص ورزش تماشاگران شده است.

 

ورزش های آماتوری و حرفه ای تماشاگران را چه به صورت حضوری در محل ورزش و چه از طریق رسانه های رادیویی ، رادیویی ، تلویزیونی و اینترنتی تماشا می کنند. هم حضور حضوری و هم مشاهده از راه دور می تواند هزینه های قابل ملاحظه ای از قبیل بلیط ورودی یا پخش تلویزیونی بابت هر بازدید را متحمل شود.

 

در ورزش های محبوب معمول است که مخاطبان گسترده پخش را به خود جلب می کنند ، و این منجر به پخش کننده های رقیب می شود که مبالغ زیادی را برای حق پخش برنامه های خاص پیشنهاد می دهند. جام جهانی فوتبال صدها میلیون مخاطب تلویزیونی جهانی را به خود جلب می کند. تنها در فینال 2006 تعداد تخمین زده شده بیش از 700 میلیون مخاطب در سراسر جهان و فینال جام جهانی کریکت در سال 2011 حدود 135 میلیون مخاطب فقط در هند جذب شده است.