سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رویال میل

 

بهترین سایت شرط بندی ایرانی

همانطور که در طول بازی های المپیک انجام داده بود ، رویال میل با احترام به نقش خود در مدال های طلای پارالمپیک انگلیس ، با نقاشی یک صندوق پست طلای هر یک از شهرهای خود (همراه با یک صندوق پست اضافی در خارج از مرکز ملی آسیب های ستون فقرات در استوک مندویل) ، از آنها تجلیل کرد. تاریخ بازی ها) ، [31] و آنها را در تمبرهای یادبودی که در طول بازی ها منتشر شده بود ، به نمایش می گذارد. رویال میل در ابتدا فقط قصد داشت یک سری شش تمبر با پرتره های گروهی از مدال آوران انگلیس منتشر کند. با این حال ، این تصمیم با واکنش منتقدان روبرو شد ، آنها معتقد بودند که این سازمان با عدم اعطای همان شناخت فردی به عنوان همتایان المپیکی ، علیه پارالمپیایی ها تبعیض قائل می شود. وزیر سایه المپیک تسا جوول نیز از طرح رویال میل انتقاد کرد و گفت که تمبرها جنبه نمادین جشن المپیک در انگلیس است و "شرم آور است اگر این نماد مهم به قهرمانان پارالمپیک ما نیز ارائه نشود.

رویال میل در ابتدا از تصمیم خود دفاع کرد و معتقد بود که صدور تمبر برای هر دارنده مدال طلا "از نظر منطقی و عملی غیرممکن" خواهد بود ، زیرا انتظار می رفت تیم انگلیس از 42 مدال طلا در پکن دیدار کند یا از آن فراتر رود. در نتیجه انتقادات ، رویال میل در 15 آگوست 2012 اعلام کرد که تمبرهای فردی را برای هر دارنده مدال طلای انگلیس در طول بازی های پارالمپیک آزاد می کند.

رویدادهای آزمون

مقاله اصلی: London Prepares series

چندین رویداد خاص پارالمپیک در طی مجموعه مسابقات آزمایشی لندن برای بازیهای المپیک و پارالمپیک برگزار شد. این مسابقات شامل مسابقات بین المللی گل لندن و جایزه بزرگ معلولیت لندن بود - که اولین رویداد پارالمپیک بود که در ورزشگاه المپیک لندن برگزار شد.